Αρχική » Αλληλογραφία » Αλληλογραφία 2017 » Εφαρμογη ηλεκτρονικου εισιτηριου

Ανακοινώσεις


Δελτία τύπου



Αλληλογραφία


Επικαιρότητα

Εφαρμογη ηλεκτρονικου εισιτηριου

post logo1

Αριθ. Πρωτ. 48
Πειραιάς, 13 /6/2017

Προς
Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου Ο.Α.Σ.Α
κ. Αναστάσιο Ταστάνη

Διευθύνοντα Σύμβουλο Ο.Α.Σ.Α
κ. Ιωάννη Σκουμπούρη

Πρόεδρο Δ.Σ ΣΤΑΣΥ
κ. Σταύρο Στεφόπουλο

Διευθύνοντα Σύμβουλο ΣΤΑΣΥ
κ. Γεώργιο Θωμόπουλο

Γενικό Διευθυντή Λειτουργίας
κ. Νικόλαο Αλεξαντωνάκη

Διευθυντή Κομίστρου & Ασφάλειας Δικτύου
κ. Σπύρο Μπράτσο

Κοινοποίηση
Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων
κ. Χρήστο Σπίρτζη

  Κύριοι ,

  Επανερχόμαστε στο θέμα της πιλοτικής εφαρμογής του «ηλεκτρονικού εισιτήριου», με επόμενο βήμα τη γενίκευση της χρήση του σε όλο το δίκτυο των Σταθερών Συγκοινωνιών.
  Σε όλες μας τις παρεμβάσεις- γραπτές και προφορικές – στηρίξαμε και εξακολουθούμε να στηρίζουμε το εγχείρημα, διότι πιστεύουμε ότι μπορεί να βοηθήσει, στη διασφάλιση των εσόδων της Εταιρείας, με τον περιορισμό της «εισιτηριοδιαφυγής», ώστε να βελτιωθούν οι παροχές υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και ταυτόχρονα να ενισχυθεί το κοινωνικό της έργο, με την στήριξη των ανέργων, των νέων και των οικονομικά ασθενέστερων συμπολιτών μας.
  Ωστόσο, μέχρι τώρα διαπιστώνουμε, με ανησυχία, ότι η υλοποίηση αυτού του έργου επιχειρείται να γίνει βάσει… ασκήσεων επί χάρτου και ερήμην των εργαζόμενων.
  Χαρακτηριστικό παράδειγμα σοβαρής δυσλειτουργίας αποτελεί το γεγονός ότι ο επιβάτης που έχει αγοράσει και έχει επικυρώσει το εισιτήριο, σε περίπτωση ελέγχου, δεν μπορεί να αποδείξει τη νομιμότητα της μετακίνησής του….
  Είναι αλήθεια ότι η διατύπωση, από μέρους μας, παρατηρήσεων «πυροδοτεί», κατά κανόνα, την αντίδραση του αναδόχου του έργου ή του ΟΑΣΑ, οι οποίοι υπό τον φόβο της περαιτέρω δημοσιοποίησής τους, «τρέχουν» να αποκαταστήσουν τις όποιες ελλείψεις. Όμως, αυτό δεν είναι πρακτική σοβαρού προγραμματισμού μετάβασης σε ένα τόσο σημαντικό σύστημα για την Εταιρεία μας.
  Η κατάσταση δυσχεραίνεται ακόμα περισσότερο, επειδή βήματα του σχεδιασμού δεν ακολουθηθήκαν, με παράδειγμα την έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης του επιβατικού κοινού μέσω καταχωρήσεων στο τύπο και τηλεοπτικών σποτ.
  Επειδή όλα τα προηγούμενα χρόνια, μετά από τέτοιες αποσπασματικές κινήσεις, έχουμε δει εξοπλισμούς αξίας πολλών εκατομμυρίων να έχουν πεταχτεί σαν άχρηστοι πριν ακόμα βγουν από τις συσκευασίες τους, δηλώνουμε ξεκάθαρα δεν είμαστε, σε καμία περίπτωση, διατεθειμένοι να ανεχτούμε χρήματα του ελληνικού λαού να έχουν και πάλι την ίδια τύχη.
  Γι’ αυτό επανερχόμαστε και τονίζουμε ότι πρέπει :
√ να σταματήσουν επιτέλους οι αποσπασματικές και ατελέσφορες κινήσεις δίκην ασκήσεων επί χάρτου
√ να σταματήσουν οι άστοχες ανακοινώσεις-αποφάσεις που δημιουργούν σύγχυση και αδιέξοδα
  Οι εργαζόμενοι έχουν τη γνώση, την θέληση και την εμπειρία να λειτουργήσει αποτελεσματικά το «ηλεκτρονικό εισιτήριο», προς όφελος του επιβατικού κοινού.
  Για τις όποιες αστοχίες εντοπίζονται στο πειραματικό στάδιο του νέου συστήματος ή και μετά τη πλήρη εφαρμογή του, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιρρίπτονται ευθύνες σε εργαζόμενους ή να αναζητούνται προσχήματα περί άρνησης των εργαζομένων για την εφαρμογή του συστήματος.
  Όπως σας έχουμε δηλώσει, προφορικά και με αλλεπάλληλα έγγραφα, οι εργαζόμενοι έχουν προτάσεις για την ομαλή μετάβαση λειτουργίας του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου». Δεν έχετε παρά να μας καλέσετε σε διάλογο και να τις ακούσετε.
  Σε αντίθετη περίπτωση, αναλαμβάνετε εσείς την ευθύνη της αποτυχίας του νέου συστήματος και των συνεπειών της στην Εταιρεία.

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος      Ο Γεν. Γραμματέας
Ε. Ρενιέρης       Π. Κοντογιάννης

Μοιραστείτε το!!!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Πρόσφατα


Ιανουάριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Πρωτοσέλιδα


Σχόλια