Αρχική » Παρουσίαση » Σήμερα

Ανακοινώσεις


Δελτία τύπου


Αλληλογραφία


Επικαιρότητα

Σήμερα

Την περίοδο που διανύουμε η πατρίδα μας βρίσκεται σε μία πρωτόγνωρη κρίση, βασικά οικονομική και κατ’ επέκταση γενική. Βρισκόμενη η Ελλάδα στο μάτι ενός οικονομικού κυκλώνα, παρέδωσε τον έλεγχο της οικονομίας της στην τρόικα, όπως συνηθήζουν να λένε στις μέρες μας, δηλαδή στους δανειστές μας, την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Τα μέτρα που αποφασίζουν από κοινού η κυβέρνηση με την τρόικα έρχονται με την μορφή λαίλαπας και έχουν στόχο κυρίως τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Στο διάβα της η λαίλαπα αυτή σαρώνει τα πάντα, περικόπτει μισθούς και συντάξεις, καταργεί επιδόματα, συλλογικές συμβάσεις, κατακτήσεις που αποκτήθηκαν με αίμα.

Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την βοήθεια των ΜΜΕ. Καθημερινά στα δελτία ειδήσεων και στις εφημερίδες δημοσιογράφοι – παπαγαλάκια ακολουθώντας τις μεθόδους του Γκαίμπελς ρίχνουν τόνους λάσπης σε διάφορες κοινωνικές ομάδες  με σκοπό να προκαλέσουν  κοινωνικό αυτοματισμό, να έρθει δηλαδή σε σύγκρουση αυτή η ομάδα με το “κοινό αίσθημα” και έτσι να μπορέσουν οι αρμόδιοι να περάσουν τα οποιοδήποτε μέτρα με όσο το δυνατόν μικρότερο αντίκτυπο. Η αρχή έγινε το καλοκαίρι του 2010 στον ΟΣΕ. Μετά την σκυτάλη πήραν οι συγκοινωνίες.

Στον τελευταίο νόμο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καταργούνται όλοι οι φορεις των αστικών συγκοινωνιών. Ο ΗΣΑΠ ενσωματώνεται σε μια νέα εταιρεία που περιλαμβάνει επίσης το ΜΕΤΡΟ και το ΤΡΑΜ. Την συγχώνευση αυτή είχε προτείνει πολλά χρόνια πριν η Ένωση Εργαζόμενων ΗΣΑΠ και είχε από το 1998 εκπονήσει μελέτη σχετική με αυτήν. Όμως ο νόμος του υπουργείου ή “ο νόμος του Ρέππα” όπως έγινε γνωστός δεν έλαβε υπόψη του λειτουργικά ή επιχειρησιακά κριτήρια. Το μοναδικό κριτήριο που έχει είναι το οικονομικό. Γι’ αυτό μεταξύ των άλλων προβλέπει:

– Μετατάξεις

– Περικοπές μισθών και επιδομάτων

– Αυξήσεις στην τιμή του εισητηρίου.

Η Ένωση εργαζόμενων ΗΣΑΠ έχοντας προβλέψει από νωρίς τις εξελίξεις αυτές έχει ξεκινήσει σχεδόν από την αρχή του 2010 μια σειρά εκδηλώσεων διαμαρτυρίας και αντίδρασης ενάντια σε αυτή την καταστροφή που έρχεται. Στα μέσα του 2010 οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ με στασεις εργασίας, απεργίες και συμμετοχή σε πορείες συμπαραστάθηκαν στον αγώνα που έκαναν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, ενάντια στο ξεπούλημα και την απαξίωση του σιδηρόδρομου.

 

 

2010 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ έξω από τον σταθμό του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη

 

 

 

 

 

 

 

2010 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ στην πορεια της ΔΕΘ στην Θεσσαλονίκη

 

Από το τέλος του Νοεμβρίου του 2010 όλος ο χώρος των αστικών συγκοινωνιών της Πρωτεύουσας βρίσκετε σε μια διαρκή κινητοποίηση. Τα σωματεία των εργαζομένων στις συγκοινωνίες κατάφεραν να πετύχουν την δημιουργία ενός συντονιστικού οργάνου που θα καθορίζει την εξέλιξη των αγωνιστικών δράσεων. Στα πλαίσια του οργάνου αυτού, αλλά και ανεξάρτητα οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ έλαβαν μέρος σε πολλές δράσεις, όπως στάσεις εργασίας, απεργίες, πορείες, μηχανοκίνητες πορείες, συμβολικές καταλήψεις γραμών κ.α.

 

 

7/2/2011 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ έξω από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣKAΪ

 

 

 

 

 

 

 7/2/2011 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ έξω από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣKAΪ

 

 

Τον Φλεβάρη του 2011 λίγες μέρες πριν την ψήφιση του “νόμου του Ρέππα” οι εργαζόμενοι έκαναν διάβημα διαμαρτυρίας έξω από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΚΑΪ και MEGA, ζητώντας να σταματήσουν τα κανάλια να εκπέμπουν κυβερνητική προπαγάνδα. Η διαμαρτυρία αυτή όπως και οι περισσότερες αποσιωπήθηκε από τα ΜΜΕ.

 

 

10/2/2011 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ έξω από τον τηλεοπτικό σταθμό MEGA

 

 

 

 

 

 

10/2/2011 – Εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ έξω από τον τηλεοπτικό σταθμό MEGA

 

Κατά την διάρκεια της συζήτησης του νόμου στην βουλή πραγματοποιήθηκαν μηχανοκίνητες πορείες προς το υπουργείο Υποδομών, που είχαν εντυπωσιακή παρουσία αλλά και αυτές αναφέρθηκαν ελάχιστα ή καθόλου από τα ΜΜΕ.

Στην κοινή γνώμη όπως δείχνει σχετική έρευνα ο αγώνας των εργαζομένων στις συγκοινωνίες γίνεται κατανοητός.

 

 

11/2/2011 – Εργαζόμενοι των αστικών συγκοινωνιών στην μηχανοκίνητη πορεία

 

Μετά την ψήφιση του νόμου η κυβέρνηση ανήγγειλε ένα μεγάλο κύμα αποκρατικοποιήσεων ύψους 50 δις €. Η Ένωση Εργαζόμενων ΗΣΑΠ είχε δει ότι ό νόμος Ρέππα, για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών, είναι ένα ανοιχτό παράθυρο για να περάσουν οι επιχειρήσεις των αστικών συγκοινωνιών στους ιδιώτες. Οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι με αυτήν την λογική. Οι συγκοινωνίες είναι ένα κοινωνικό αγαθό και έτσι πρέπει να μείνουν. Και πρέπει το εισιτήριο να είναι προσιτό για τον καθένα.

Για όλα αυτά που έρχονται οι εργαζόμενοι δεν μπορούν τίποτε άλλο να κάνουν από το να αντισταθούν. Όποιες αλλαγές αν επιχειρίσουν να κάνουν θα μας βρουν απέναντί τους

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

Μοιραστείτε το!!!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.


Η Εφημερίδα μας



Πρόσφατα


Δεκέμβριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Πρωτοσέλιδα


Σχόλια


Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com