Αρχική » Αλληλογραφία » Αλληλογραφία 2023 » Σύστημα Ασφάλειας Κυκλοφορίας Συρμών

Ανακοινώσεις


Δελτία τύπου


Αλληλογραφία


Επικαιρότητα

Σύστημα Ασφάλειας Κυκλοφορίας Συρμών

Αριθμ. Πρωτ: 47
Δευτέρα , 13/3/2023
Εξ. Επείγον

Προς
Διευθύνοντα Σύμβουλο
κ. Αθανάσιο Κοτταρά
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

  • Γενικό Διευθυντή Συντήρησης & Έργων
    κ. Κυριάκο Καραγιαννίδη
    -Γενική Διευθύντρια Λειτουργίας
    κα. Δέσποινα Γκαράνη
    -Διευθυντή Τροχαίου Υλικού γραμμής 1
    κ. Γιώργο Γεωργίου
    -Διευθυντή Λειτουργίας γραμμής 1
    κ. Ηλία Μανίκα

Κύριε Διευθύνοντα,
Δεκατρείς ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών που κόστισε την ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, κάποιοι φωστήρες της εταιρείας μας αποφάσισαν να θέσουν σε λειτουργία ως πρωτεύων σύστημα ασφάλειας της κυκλοφορίας συρμών το ATP, αντικαθιστώντας το μέχρι χτες κύριο σύστημα ασφαλείας INDUSI.
Προφανώς το σύστημα ATP θέτει υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας, αλλά για να εφαρμοστεί στην γραμμή 1 πρέπει:
A. να είναι εγκατεστημένο και να λειτουργεί σε όλες τις καμπίνες οδήγησης των συρμών που έχουν επιβαρυνθεί με το έργο της κυκλοφορίας.
B. στην επισκευαστική βάση του Πειραιά θα πρέπει να υπάρχουν επαρκώς στελεχωμένες βάρδιες ειδικευμένων τεχνιτών που θα αντιμετωπίζουν άμεσα τα τεχνικά προβλήματα που θα προκύπτουν.

Τις δύο αυτές απαραίτητες προϋποθέσεις προφανώς αγνόησε η τεχνική ηγεσία της εταιρείας. Αυτό σημαίνει:

  • ή ότι έχουν μαύρα μεσάνυχτα από την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στην εταιρεία, πράγμα απαράδεκτο για στελέχη που έχουν περισσότερο από 3 χρόνια στο ίδιο πόστο και πληρώνονται με επίδομα θέσης ευθύνης για να ασκούν τα καθήκοντά τους
  • ή προσπαθούν να στήσουν ένα σκηνικό συγκάλυψης ευθυνών σε μελλοντικό δυσάρεστο συμβάν
  • ή φαντάζονται ότι οι συρμοί έχουν σύστημα αυτοδιόρθωσης βλαβών με ένα μαγικό τρόπο.

Ιστορικά το σύστημα ΑΤΡ παραδόθηκε το 2004. Δεν λειτούργησε ποτέ ολοκληρωμένα. Το 2017 υπήρχε ακριβώς η ίδια εντολή αλλαγής πρωτεύοντος συστήματος ασφαλείας, που όμως δεν κατάφερε να υλοποιηθεί . Τί άλλαξε από το 2017 μέχρι σήμερα;.

Είναι σαφές ότι η ποιότητα του παραγόμενου έργου μας είναι συνάρτηση της κατάστασης του τροχαίου υλικού και των κενών οργανικών θέσεων εργασίας. Αν δεν λυθούν αυτά τα δύο σοβαρά ζητήματα δεν μπορούμε να πάμε στην επόμενη ημέρα.

Πριν την πλήρη λειτουργία του συστήματος ΑΤΡ θα πρέπει να έχουν εξασφαλιστεί οι προϋποθέσεις που τέθηκαν στην προηγούμενη παράγραφο.

Μέχρι όμως να συμβεί αυτό οφείλετε να εκδώσετε ορθή επανάληψη του υπηρεσιακού σημειώματος 1320 8/3/2023.

Σε αντίθετη περίπτωση :

  • οι συρμοί που θα κυκλοφορούν στην γραμμή 1 θα είναι μόνο όσοι διαθέτουν πλήρως λειτουργικό ΑΤΡ.
  • συρμοί που θα εμφανίσουν βλάβη στο ΑΤΡ θα αποσύρονται στο τμήμα βλαβών του Πειραιά.
  • η αποκατάσταση της βλάβης για λόγους ασφάλειας δεν θα γίνεται σε κύρια τροχιά κυκλοφορίας.

    Προχειροδουλειές σε θέματα ασφαλείας δεν γίνονται αποδεκτές.

Για την Διοίκηση

Ο Γεν. ΓραμματέαςΟ Πρόεδρος
Γ. ΚολαΐτηςΠ. Κοντογιάννης
Μοιραστείτε το!!!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Η Εφημερίδα μας



Πρόσφατα


Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Πρωτοσέλιδα


Σχόλια

  1. Προφανώς έχετε παρανοήσει κάτι. Αναστείλαμε την κινητοποίηση μας και πενθούμε. Πενθούμε τους νεκρούς συνάδελφους, πενθούμε τους συμπολίτες μας που έφυγαν…

  2. Με βαθιά θλίψη στις καρδιές μας για το τραγικό σημερινό δυστύχημα, το μεγαλύτερο ίσως στην ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου, ως…


Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com